Ingen sömn

varit uppe hela natten nu.. eller ja klockan är i och för sig bara halv fem snart men ändå!
Inte lönt att gå och lägga sig nu, hade ändå tänkt att gå upp vid 9 och börja jobba och sen förhoppningsvis ut och steka i solen.
Hoppas bara att det blir lika fint väder som igår.
Men ja, dte jag gjort hela natten är att jag suttit och kollat på lost, haha jag är nog fan beroende av det programet men who fucking cares?
Har man tråkigt så har man? och dessutom, jag har inte varit trött minsta lilla, har försökt att sova men har helt enkelt inte kunnat, så jag somnar väl sen i eftermiddag i solen eller någon annan stans ?
Meeeen nu ska jag fortsätta kolla på lost, är på säsong 4 , typ i mitten så har en del kvar ändå.
Och alla som sover just nu och gjort ända sen midnatt, ni är tråkiga!!! ;)
Haha, nu ska jag draaaa!
Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0