igårkväll..

blev det så att Andy kom hit, sen stack vi ner i byn (till viking) och jag bjöd han och Viktor på pizza, herregud vad snäll jag blivit! :o
Vi satt där till dom stängde sen stack vi ner till skateparken och chillade, sen stack jag och Andy hem till mig och lämnade våra cyklar sen stack vi ner i byn igen och väntade på Viktor, sen åkte vi med han lite överrallt i Hörby, körde bland annat hem till My .
Och sen skulle dom vidare och jag pallade inte följa med, och fick dessutom inte av mina föräldrar så jag stack hem och kollade på film men deckade efter ett litet tag, även fast jag sa att jag skulle vara uppe en hel natt till, men jag klarade ju inte det , såå jävla trött!

men nu ska jag ut, ha det bäst i solen ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0