Hemska tankar...

Ja som jag skrev på min bilddagbok..
Att nu ha fått höra att du suttit och skrivit till andra tjejer att du vill träffa dom och så..
Om du bara hade skrivit så och att jag fått höra det, hade inte varit något men när du även sagt att du vill träffa dem, BARA NI! känns rätt jobbigt och visst jag litar på dig och allt sånt, men det känns ändå tungt att ha fått höra det..
Visst nu ikväll ska jag träffa en kille, men ingen jag är intresserad av mer än som kompis, utan den enda jag är intresserad av just nu och den enda jag vill ha är du...
Så ja, när jag fick höra att du ville träffa andra tjejer ensamma.. hur tror du att dte känns..?
Och dessutom i lördags natt eller vad det nu var.. att du hade snackar med Zandra wallin och att du ville träffa henne då?
När vi varit samma kväll, och i och med att jag var tråkig den kvällen så tänkte jag direkt att du ville ta henne istället för att du inte fick mig..
Det behöver ju självklart inte vara så men det känns så...
Det är den här känslan jag inte vill känna..
Det är just därför jag inte litar på killar och just därför jag är rädd för seriösa förhållanden.. för jag blir alltid sårad...
Fan, om det hade varit en helt annan person än dig hade jag varit med den killen ikväll men inte bara det, utan jag hade gjort mer med han bara för att du skulle känna det jag känner just nu..

Kommentarer
Postat av: Andy

Och dessutom i lördags natt eller vad det nu var.. att du hade snackar med Zandra wallin och att du ville träffa henne då? // ASSÅ FATTAR DU INTE ??? JAG VAR MED VIKTOR UTE OCH KÖRDE , SEN NÄR CAROLINE,DAISY,PERNIALL OCH ZANDRA KOM HEM SÅ SKULLE VI TRÄFFA DEM !!!!.. SEN SÅ VIKTORS MOBIL DÖTT SÅ JAG FICK RINGA ZANDRA OCH FRÅGA VARFÖR HON DROG HEM !! JA KÄNNER INTE DEN JÄVLA BRUDEN !!!!!! SÅ VILL FAN INTE TRÄFFA HENNE , RINGDE ÅT VIKTOR FATTR DU NU ?????....



OCH SEN DET SKITSNACKET MED ATT JAG VILL TRÄFFA NGN SJ , KOMMER FAAAAAN FRÅN PERNILLA ELLER NGT SÅN FUCKING BITCH !!! ELLER DIN BROR !!!.... JAG HAR FAN VARIT MED VIKTOR HELA FUCKING HELGEN !!!



DETTA E FAN BARA BULLLLLSHIIIT OCH DRU TROR PÅ ALLT ...

2009-06-29 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0