Häärligt, sol och värme + malmö med Erica

Gick upp klockan 7 idag, ut och jobba.
Sen hem och duscha och fixa mig , sen bar det av till malmö!
Mötte upp Erica och sen började shoppandet , blev inte så värst mycket för min del, en tröja, en kjol, en tjocktröja och puder.
Men men jag var nöjd ändå , hehe.
Blev inga bilder, i och med att jag ändå inte kan lägga in dom med min antika mobil, haha.
Men får se om Erica lägger in dom hon tog, och om hon gör det så får alla ursäkta hur jag ser ut, piinsamt, men vafan får ju bjuda på sig själv ibland , hur man än ser ut ;)
Lånar kanske någon mobil här hemma och fotar det jag köpte men bara om jag pallar.
När jag kom hem stack jag och pappa ner på z-grillen och åååt, mHm!
Sen hem och steeeka sönder ett tag, låg helt död i hamocken (stavning?), nice nice.
Men nu ska jag sticka, ha det bäst i det sköööna vädret så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0