God morgon

Yes, nu är det morgon och jag vaknade klockan 8 , på sommarlovet!
Jag är nog sjuk!
Men men var med Andy igår , typ super mys.
Var först hos han och kollade på film, haha helt störd film.
Sen stack vi hem till mig , kollade på tv och snackade och mös sönder typ.

Idag ska jag köpa hårfärg , färga håret, jobba lite och chilla , helt chill dag!
Ska nog inte vara med Andy idag faktiskt :o han ska repa hela dagen. (han är med i ett band liksom)
Men får väl se hur det blir, jag har kanske turen på min sida så att jag hinner träffa han lite iallafall.

Imorgon blir det att festa så in i helvete :)

Lägger kanske in en bild på mitt hår senare, om det blivit blondare .. vilket jag hoppas, orkar inte med gult hår längre x)¨
men nu ska jag kila iväg så ha det så bra utan mig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0