Färgat

Japp, nu har jag färgat håret blont ännu en gång..  sjunde gången då ja , haha!
Helt sick, mitt hår är rätt slitet nu också "/  rätt bull.
Men men rätt blont iallafall, men fortfarande lite gult men det fixar vi med silverschampoo så .
My hälsade på lite en stund innan också, hon skulle bara hämta lite saker , hehe .
Men nu ska jag väl typ äta.. har bara ätit choklad och druckit läsk idag , inte så jävla bra så får ta och äta något nyttigare.

Så ser det ut nu , rätt så jävla nöjd är jag!

Jag vet att jag är cool och att alla tycker det! :)



XOXO Camilla

Kommentarer
Postat av: belle

Jaddu, det där med choklad och läsk känner man igen ^^

2009-06-18 @ 16:40:47
URL: http://bellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0