....................

Jag klarar inte av det här mer, jag tror inte du fattar minsta lilla hur jävla mycket jag gillar dig!
Jag hade sagt till mig själv att jag aldrig skulle gråta för en fucking kille igen, men jag klarar seriöst inte det här mer, hela denna fucking dagen har bestått av tårar och till och med värre saker som bara 2 personer i mitt liv vet om att jag gjort tidigare.
Jag vet inte vafan jag ska göra nu, du verkar inte bry dig ändå?
Min bror skrev till mig igår och sa att du gillade mig och att du skulle ringa mig senare eller idag.. ingen jävel har ringt mig!
men om du fortfarande gillar mig, varför visar du inte det ?!
jag vet fan inte vad jag ska ta mig till denna gången..
Ska jag bara fortsätta med det jag gjorde innan?   ingen verkar ändå bry sig........




Jag vill fan bara försvinna..............................

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag finns här det vet du, jag kommer alltid ställa upp för dig i vått och tort. och om det är ng som gör ngt mot dig så jävlar. och vill du snacka finns jag. jag vet inte hur det är mellan er, men du ska inte slösa dina tårar på någon som inte bryr sig den är inte värd de, och heller inte slösa det på någon som inte slösar dem på dig. vet inget mellan er men bara säger de, för bryr sig inte den som du nu skriver om, försök tänka på ngt annat. Försök skita i den, för sålänge du tänker på personen blir allt bara värre, i´m always her for u<3

2009-06-30 @ 23:09:16
URL: http://eriva.blogg.se/
Postat av: vikki

Finns här för dig ifall du behöver prata <333

2009-07-01 @ 00:52:05
URL: http://vikkibez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0