Dålig uppdatering, ledsen!

Imorse blev pappa så jävla arg på Andreas för att han inte skulle med och jobba så pappa fick snedamp och tog modemet eller vad det nu heter, så inget internet på hela dagen! Panik!
Men nu är det tillbaka och jag är hur glad som helst!
Iallafall jag vaknade vid 12 tiden, stack ut en stund i det fina vädret sen ringde jag till vårdcentralen och fick tid.
Duschade och fixade till mig sen, jag och mamma stack upp till vårdcentralen och allt fixade sig, puh!
Nu hör jag igen!!!!! :D
Gissa om jag är glad för det, men det skitet kommer väl igen om några månader, så jävla jobbigt -.-''
Men men, stekt ute i solen så mycket jag kunnat, blev lite brun men rätt svårt att se skillnad när man redan är så pass brun :o
men det är härligt, ikväll ska jag ut och övningsköra och äta glass, underbart!
Sen imorgon blir det kanske att sticka och bada och sola på stranden med mamma :)
Och kanske fler om det är så att fler vill!!! :D
Men det blir väl också att jobba lite, pengar pengar pengar! det ska man ha!
Men nu ska jag sticka, bloggar kanske mer sen!

XOXO Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0