Dagen

Ja det började ju med att jag vaknade av ett sms av Andy, men inget dåligt, måste ju upp och inte försent så :)
Sen chillade jag lite vid datorn och så, sen dusch, fix och ner i byn.
Gjorde inte mycket mer på eftermiddagen ..
Sen på kvällen satt jag vid datorn en hel del!
Sen vid 20 tiden ringde mitt brors ex mig och sa att jag skulle komma till en fest för min bror var så jävla dragen, så jag stack upp dit och han var RIKTIGT DRAGEN, ja!
Haha, helt sick alltså, sen satt man där och chilla lite, rätt chill!
Sen vid 22 tiden ringde min pappa mig och sa att jag och min bror skulle vara hemma vid 23 , men ja, min bror hade deckat då så det hade inte gått så jävla bra om vi skulle gått hem så pappa kom.
han skulle egentligen hämtat både mig och min bror men Andreas (min bror) vägrade följa med och stog och skällde ut pappa för massa gammalt skit, som hände för minst 3 år sedan..
Så det blev så att jag och pappa stack hem utan Andreas...
Och nu sitter jag här, chattar och smsar för fullt till ungefär alla :)
Vill fan vara uppe länge inatt, men tror att jag lägger mig snart för såå jävla roligt är det inte att sitta vid datorn längre , hade hellre varit kvar på festen!

Bilder från idag såklart!

Eftermiddagens outfit, helt chill, bytade om sen på kvällen för jag ville inte gå och frysa ^^
Ingen bild men men "/

Påväg upp till festen, hade tråkigt såå jag fotade lite, underbart väder!

Coolingar ;)

Alla kom typ när jag skulle därifrån, det sög så in i h*lvete ju!



Men nu ska jag chatta vidare !
Bloggar kanske mer sen om jag har något vettigt att skriva :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt :)

2009-06-23 @ 16:38:14
URL: http://sweetiedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0