back in business

Sov rätt länge idag, skönt som fan!
Gick upp ur sängen direkt efter att mamma kom upp och väckte mig..
Klädde på mig och stack sen ner på netto och köpte lite allt möjligt för att klara mig igenom denna dagen, haha.
Alltså köpte jag verkligen energi dricka!
Sen när jag kommit hem igen satte jag mig vid min dator, men inget internet!
Så nu sitter jag på mina föräldrars dator, höhö!
Iallafall sen stack jag med mamma ner till ica , och jag tjänade lite pengar , för jag var så snäll att jag pantade åt mamma :D
Så snäll kan jag vara faktiskt, men ska faktiskt hjälpa till ännu mer snart, ut och jobba utomhus, och samtidigt bli brunare !!!  älskar det!
hade faktiskt tänkt att sticka och sola solarium också men ja jag vet inte, kanske lite onödigt men vafan jag älskar att vara brun!
Kommer se ut som en neger alltså, blont hår och brun som fan! HAHAHAHA
ska även städa mitt rum senare, jävel vad duktig jag kommer vara idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0