12 timmars sömn?

Haha, faktiskt nästan 12 timmars sömn inatt, jag hittade aldrig någon bra film så låg och smsade en liten stund sen deckade jag.
Jag gör inte så mycket, vaknade precis, stack till datorn och nu sitter jag här och skriver.
Ska väl snart ut och börja jobba så att jag slipper göra så mycket imorgon och på söndag sen blir det att börja duscha och allt sånt, jag har ingen aning om när My kommer hit men vi börjar väl förfesta vid 18 tiden kanske.
Eller nej jag vet inte , fååår se!
Jag har inte mycket mer att skriva nu, utan jag lägger in en liten bild så ni får se hur jag ser ut.. eller ja typ natt/morgon dresscode , haha!

Ursäkta att den är lite suddig men min cam är inte såå bra, men men.
Rosa mjukisbyxor - H&M 149 :-
Vit tröja - SDR , haha gratis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0