Wooohooo?

Det blev så att man sov borta inatt.
Det var helt chill i Åhus, inte så värst mycket handboll, utan vi gick mest runt och snackade.. blev inget badande för min del denna gången, haha.
Träffade en massa människor.
Först var det några killar .. 94:or... haha , shiit han med mössan.. mHm, typ?
Erica och Vikki vet vad jag menar!
Iallafall dom köpte ut cigg och vi fick halva packetet, i och med att Vikki pröjsade hälften av det.
Sen dissade vi dom och stack! :D
Och innan vi stack till kiosken med dom, mötte vi några 20:åringar och en av dom bjöd mig, Erica och Vikki på varsin cigg, helt nice !
Sen stack vi tillbaka till beachhandbollen, träffade My , sen stack vi till campingen, receptionen, chillade där lite, sen kom det 2 stycken 91:or dit och snackade litta och så!
Traaajvligt!
Sen så stack dom och då kom kristianstad killarna dit... HAHA förlåt men dom var inte ens lite snygga enligt mig.. men ja Erica, good luck med Hampe ! :)
Sen vid 23 kom vikkis mamma och vi åkte hem till Vikki, chillade, kollade på film och så..
Och Vikki jag finns alltid här, bara ring, smsa vad som helst!
Och den fucking bögen kan ju bara dö eller något!

Måste också skriva att alla vi träffade (förutom dom vi känner) trodde att vi var äldre än vad vi är.. :o
Helt fett! :D


Sen sooooova! och nu är jag hemma!  ska snart in i duschen sen blir det löberöd , Ziwa ska till vetrinären...

Kommentarer
Postat av: vikki

tack :) desamma du <3

haha en av bögarna kan dö ;) han med kulmagen xD

haha

2009-07-20 @ 17:46:01
URL: http://vikibez.blogg.se/
Postat av: Camilla

HAHAH precis, den äckliga lilla skiten! ;)XD

2009-07-20 @ 17:59:36
URL: http://ccamillahholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0