Vaken...

trotts att jag somnade halv sex imorse..
Usch, fy och blä!
Inte många timmar denna natt heller!
Men men ska till doktorn halv elva , jippi!
Vettifan hur jag ska göra..
Pallar egentligen inte fixa mig överhuvudtaget.. eller ja okej, duscha måste jag!
Jag är fan inte så äcklig att jag sticker ut utan en dusch först! herregud, vad tror ni om mig!? :o
Men det jag menar är om jag pallar fixa håret och smink och blablabla!
För jag ska kanske iväg senare och då måste jag fixa mig vilket som..

Men hur mår jag idag..? orkar jag sticka någonstans..?
Jag kan nog snacka idag.. jag vet faktiskt inte , vågar inte öppna munnen.. helt läskigt att inte kunna snacka ju! :(
Shiiiit!
Är sjuuuuukt varm, men det är väl mest för att jag inte fick ha mina fönster öppna inatt... tydligen störde jag grannarna enligt pappa, som om jag bryr mig om våra äckliga grannar?! :S
Sen hostar jag fortfarande... :'(
Tyvärr, men det hjälper om jag dricker eller har en liten halstablett i munnen.
Men det är bara för stunden, blä!
Sen även har jag fortfarande ont i min lilla hals, men dock inte lika mycket längre! :D

WIiiiiihooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0