vad hände egentligen...?

Herregud, fick så jävla ont i hjärtat ikväll, jag kunde knappt andas och svimmade dessutom..
Väger jag för lite kanske...?
Bäst att väga mig imorgon ... för har inte ätit som jag ska på 2 dagar.. i torsdags åt jag inget, drack bara och i fredags (igår) blev det bara 1 macka och ett halvt daim... plus massa dricka.. men jag är inte hungrig..?
Mindre bra men vem fan bryr sig..? typ ingen!
skit samma, pallar inte skriva om hela dagen, säger små ord only!



Oskar, Isak, My, Erica, gråt/hat, snus (haha), må illa,  ont i hjärtat, campingen, hem!
Typ räkna ut resten eller något? ;)

Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

Jag kan säga jag bryr mig till 110 % mamma tänk dig för i don't want to loose you =)<3

2009-07-18 @ 23:32:11
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0