Malmööö?

Vikki och Erica kom hit vid 18 tiden igår och dom började förfesta litta med cider och shit.. själv drack jag inget..
okej, fick en halv cider av Vikki men sen drack jag inget mer.. :o
Buss mot Malmö vid 22 tiden, kom fram tjugo i elva, gick mot klubben..
Där var en väääldigt liten kö utanför så det var inte mycket att hurra för..
Kom dock fler sen, men dom jävla vakterna släppte aldrig in ju... vid halv tolv, stack vi till bussarna igen, vi pallade inte stå och vänta på att dom skulle börja släppa in och dessutom palla betala 100 spänn för att bara vara där inne och dansa i 1,5 timme..?
Njae.. så vi stack till Arlöv, men vi tog fel buss så vi fick gå lite längre än vad vi egentligen behövde men whatever.
Sen var det två killar... HAHA är mitt ord.. men ja Erica fick sitt lilla strul, fattar inte.. dom var fula som fan!
Sen stack vi hem till Ericas pappa och soov, fast jag satt uppe till 5, halv sex för att min fucking hosta sabbar allt!
Pallar inte alltså :o
Kom hem vid 16 , halv fem tiden..
Tror dock att jag har feber nu också... palla vara sjuk på sommaren... neeeej!
Men men, blir att jobba lite ikväll men annars bara chilla sönder!  härligt!

Tack Erica och Vikki för igår/inatt/idag  :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0