trååååk!

Längesen jag la in en bild på mig själv va?

Iallafall en ny bild på mig själv, haha.

Så här kommer en bild på en rätt sleden Camilla!



Dålig kvalité i know!
Ja, så har jag typ sett ut ända sen söndags... håret uppsatt, nada smink och allmänt sliten, haha!
Kan ni tänka er? 
inget smink sen lördags?!
Min hy har nog fest nu !  hahah, känns rätt skönt ändå, älskar att gå utan smink, man känner sig så fri!
Men det här med mitt hår... jag vill fixa det men orkar inte ... =(
Buhu, men men, är väl helt frisk snart så då jävlar!

Någon får kanske hjälpa mig .. så att jag inte tar för mycket smink ;o  har nog glömt hur mycket man ska ta... OH NO! jag kommer kanske bli fjortis på riktigt när jag blir frisk! :O
HAHAHA eller inte! :D
haha jag har tråkigt... Blir nog en del inlägg idag... och som typ handlar om ingenting... HAHA men ni får helt enkelt stå ut med det .. och ni älskar min blogg ändå så! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0