Tråååååk! och festen blir det inget av...

usch, har tråkigt som in i !
Och festerna är i klippan och åt det hållet... tror inte jag pallar åka så långt och tror inte ens att jag får , och det var liksom det jag hade tänkt mig, sticka på fest för en kompis sa att han skulle ha det men inte fan visste jag att han flyttat till klippan ;o
Så det blir väl att sitta hemma, kanske sticka med ut med mina föräldrar och övningsköra, usch låter som världens tråkigaste fredag..
Och alla i Hörby är helt döda dessutom... orka bo här, det dödaste stället ever!

men jag gör det bästa av det, med musik! och leker ego (a)
Jag menar vad ska man annars göra?
Det är iallafall så jag underhåller mig själv när jag har tråkigt !
Btw, jag ska kanske ha fest helgen efter att beachhandbollen slutat!
Woho, eller ja fest och fest, blir väl att bjuda dom närmsta kompisarna så sitter man och chillar, snackar, dricker lite och bara tar det lugnt och har roligt! :)
Men får se hur det blir med det !


Ni får ursäkta att jag ser ut som ett mongo, men trött och har otroligt tråkigt, så då blir det inte världens bästa bilder!
Och dessutom har jag inget smink (börjar bli en vana för mig faktiskt) och dessutom lockigt hår ! ;o


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack så jätte mkt =D vad har du för dig då?

2009-07-10 @ 19:05:54
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0