The day! =)

Skön dag som fan!
vaknade vid 12 sen chillade jag till 15 typ, sen åt jag.. men väldigt lite..
Sen körde mamma mig till Höör, hem till Jonne.
Jag och Jonne stack och köpte hårfärg,  sen hem till han igen och jag försökte verkligen att slinga hans hår, men inte mitt fel att han inte hade det i tillräckligt länge , haha.
Men men blev en liten skillnad iallafall!
Sen så kollade vi på film, "från andra sidan" har jag för mig att den heter.
Chill som fan!
Och sen mobbade jag han för att han är rädd för spindlar och sa att han är dum i huvudet och massa , men det gav han igen på mig senare.. jag fick inte vila utan han skulle dryga sig då ;o
Men men tack för kvällen Jonne =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0