sorry!

Inte uppdaterat idag..
Min dag har varit.. lite smått stressande.. xD
Vaknade halv 2 i eftermiddags, efter att ha somnat halv 6 .... *hrm, hatar det*
Men men, gick upp, satte mig vid datorn och lite sånt, gick ner åt lite, gick och duschade, fixade mig, gick ut och kollade mitt lilla jobb... som jag för övrigt kommer stå och fixa hela dagen imorgon!  Kuuuul!  naat!
Men men blir väl fest på kvällen om jag orkar... "/
Men men, sen försökte jag övertala min mamma om att jag mådde tillräckligt bra för att sticka ut ikväll!
Och ja jag är så bäst att jag lyckades!
Så jag stack ut med min lilla moppe.. som är sååå fin!
Så stack jag till Jimmie ;o
Chill kväll som fan!
Och jag HATAR MIN HOSTA SOM FAN NU!
aaah, så irriterande!
Men men, kollade film och chillade till max, riktigt nice var det!
Sen skulle jag köra hem vid halv tio, och när jag kom till hörby så kom jag på att jag ville ha läsk och lite sånt, så jag körde in på preem (som jag nog är stamkund på, haha) och köpte läsk, chips m.m.
Och nu sitter jag här och har otroligt tråkigt! ;o


Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

lart du ej har du snackar jue med mig :D GEEH

2009-07-30 @ 23:12:11
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0