snart 12 timmar kvar..

tills det bär av till Stockholm!
och jag är otroligt pepp faktiskt, haha!
Alltså, jag åker hemifrån 07.00 imorgon, och då tycker jag att alla (!) ska underhålla mig med söta sms ;)
För att sitta i en bil i 6 timmar eller vad det nu var, så kommer jag bli uttråkad !
Så sms:a sönder mig!



Just nu har jag trååk och sitter och leker ego med min cam , lyssnar på musik och bara njuter, ska väl snart tänka ut vad jag ska ha med till Stockholm också, kommer bli jobbigt.. "/

Men men, nu får ni se min lilla ego-kick :D


haha, ja vad ska man säga? 
typ.. har man tråkigt så har man... (a)

♥ och jag äääääääälskar mitt nyblekta hår! ♥
(även fast jag missade lite utväxt)


Kommentarer
Postat av: ERICA :)

DAAAAAAAAAAAAAAAMN;,,,,, Hur fick du det så blekt :O vilken hårfärg :O:F:F:F:F

2009-07-06 @ 18:50:12
URL: http://eriva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0