Sliten+påsar under ögonen...

Det är så det är.. tyvärr..
Somnade cirka 6 imorse efter att ha legat uppe och gråtit som fan hela natten....
Sen ringde klockan 8 och jag gick upp och gick och duschade..
Smått fixad nu också och om cirka 1 timme sticker jag ner till bussen, blir att sticka till kristianstad och möta Oskar och Isak sen drar vi vidare till Åhus.
Sen vid.. halv fem eller något kommer My och Erica.
Så det blir att gå runt med Oskar och Isak på eftermiddagen, och sen på kvällen också, heldag med dom två då alltså, det gillas!


Usch usch usch, när är det min tur att hitta en kille som vill ha ett seriöst förhållande med mig....? :(

I nästa inlägg skriver jag vad som hände igår, sen blir det inte mer bloggande, iallafall inte förräns ikväll/inatt då jag kommer hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0