Saknar den kvällen ;o

ja här ser ni mig som brunett, tror inte jag lagt in bilder på mig som brunett innan så här har ni mitt riktiga jag ;) (jag är den med svart klänning) Även fast jag inte gillar Tilda speciellt, vi kommer inte överens helt enkelt, så var den här kvällen helt underbar, haha jag, Erica och tilda blev så jävla på det! Och eftersom jag var den enda av oss som kom in på första försöket på jägers, så var jag bäst! haha Tilda fick ta taxi hem, och erica kom in på andra försöket, men hon kunde ju knappt gå så vakterna tog henne.. Förfesten var så jävla bäst! saknar alla förfester , dom är helt enkelt bäst! När ska vi festa tjejer? :o

Kommentarer
Postat av: Erica :D:D

Såg till så jävlar kommer jag BUMMMS MED DET SAMMA :o :):D:D:D:D:D

2009-07-09 @ 20:43:57
URL: http://eriva.blogg.se/
Postat av: ERICA :)

VA :O OHH fan va nice :D jag får kommmmma (A) men hell yeah :D

2009-07-09 @ 22:59:15
URL: http://eriva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0