orkar inte mer!

Alltså fyfan!
Jag visste det, det skulle sluta med samma fucking skit!
Fy i helvete, jag orkar inte!
Att säga att hon bara var en vän och sen gå och bli tillsammans med henne igen, bara för att min bror sa att om du blev tillsammans med mig skulle eran vänskap förstöras, FYFAN!
Som du ljög!
Och sa inte jag från början att du skulle gå tillbaka till henne och sen skita i mig..? Jo det gjorde jag, och du sa bara nejdå, hon är som en vän för mig nu!
Allt och alla kan bara dra åt helvete och låta mig vara!
Har fattat vilka jag verkligen kan lita på.. DOM ENDA!
Oskar, Erica, Vikki och My, tack för att ni alltid ställer upp!
Fan alltså, jag trodde allt skulle bli bra, nu är allting skit igen... FAN TA ALLA!

Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

Finns Alltid Här För Dig <3 Tills Livet Skiljer Oss Åt <333

2009-07-31 @ 23:20:36
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0