Oj...

"Hoppas du får rätt kille, vill det verkligen. Hade ju hoppats att jag kanske varit det men men :$
Hoppas du får nån som inte playar det, det har vi fått för mycket av, båda två. Vi verkar ha rätt mycket gemensamt ändå, gillar nästan samma saker och så :)
Hade verkligen satsat och velat gör allt om det nu skulle funkat mellan oss.

Hade aldrig kunnat playa någon, många kanske säger det men jag är iaf den som inte gör det. Lär du märka :)
Hade velat ha riktig kärlek, att göra allt för tjejen, bjuda på bio, och massa annat mysigt. Även gå på fester och så, och låtit tjejen göra det, inte lönt och vara tsm me någon om man ej kan lita, och lönt och ha en tjej / kille om man tänker vara otrogen så jag hade klarat det iaf.
Jag är alltid den som ser upp till tjejen, försöker göra allt för henne, när hon är ledsen att direkt försöka få henne på andra tankar och göra henne glad.
Tyvärr så försökte jag förmkt med vicky då hon dampa på mig för hon hade sina utbrott, men jag försökte ändå. Kan verkligen inte se en tjej ledsen/sårad, det gör ont. Speciellt inte om man orsakat det, då känns det så jävla fel.
Undrar om du orkat läsa enda hit, om du orkat höra på mig ihihhi.
Hoppas vi får det kul på lör, att verkligen får känna dig mycket bättre personligen, så som du är nu, verkar du ju vara helt perfekt. Hoppas du inte tycker jag e en skitstövel som skriver allt detta eller är dryg eller något sånt.

Vill verkligen hitta någon man kan vara tsm för alltid, och verkligen känna att hon är den rätta, hoppas du med känner så. Hade du velat och så hade jag gärna försökt att prata ännu mer, träffas och umgås, kanske bio och annat skojsigt, bara för att få lära känna dig, vill du bara vara vän så är det lugnt, du är sjukt trevlig och snäll iaf, och verkar alltid lyssna. Hoppas du kan lita på mig och berätta om det är något, eller så. :)

:$"

Jag förstår om ni inte orkar läsa allt men allt som står ovan är en kille som skrev till mig på bilddagboken..
Jag blev helt paff...
Hehe, får väl se hur det går för han.. om jag blir hans , haha, träffas på lördag och då får vi lära känna varann bättre :)
Men sjukt sött ju ;o
Tack Jimmie, sjukt fint skrivet =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jimmie weber? :O

2009-07-23 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0