"no fucking words"

Stack ner i byn vid halv 6 tiden, My, Vikki och Ante kom efter en stund.
Gick upp till karusellerna, Ante och Vikki gick och mötte JC och dem andra, så åkte jag och My karuseller!!! :D
haha, tack för att du får mig att skratta, känns som om det var år sen jag skrattade alltså, så tack som faN!
Sen skulle vi gå ner och möta JC och alla dom töntarna ;)
Så då gjorde vi det, och Vikki och Ante stack hem redan då! :o
men ja hörbymarknad suger så varför inte..?
Sen hänkade jag och My dom andra upp till viking och satt där ett tag sen pallade vi inte sitta där längre så vi stack ner i byn igen !
men sen skulle hon hem.. :(
SÅ DÅ, gick jag och mötte Oskar och Isak! mahaha, störda på heltid, nej men vafan det var roligt, fastän dom är dumma i huet ;)  eller som isak sa "jävlar", hahaha störd kille XD
Men kul att äntligen träffa Oskar, faktiskt!  att bara se varandra på min konfirmation räknas inte tycker jag men men, träffas kanske igen på fredag , om jag pallar Åhus vill säga ;)
Höhö, sen gick jag runt lite efter att dom också stuckit, men dött som fan ju, så jag stack hem, körde sen vidare på moppen, men även det var dött... tyck synd om mig?.......
 och nu sitter jag här och kan inte få en fucking sak ur mitt huvud! precis som det varit hela dagar i hur många dagar vet jag inte.. Sen måndags typ... usch, blä och jag pallar inte mer........
Vill få ett slut på det men ja när fan ska man kunna snacka om det? Du tror att jag är sur hela tiden och typ.. struntar i mig? nej men jag fattar om du tror att jag är sur XD man ska INTE hålla på med mig när jag är sur, då ska man hålla sig på avstånd men vafan, jag är INTE SUR! fan bara ledsen........
Men vafan... jag klarar inte det här, vill snacka ut, jag vill veta vafan du vill... men rätt svårt..........................

Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

Hahaha Störda 4 lajf :D <33

2009-07-01 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0