Naglar,naglar & naglar

jag ääälskar långa naglar!
Fransk manikyr in my heart ♥
Jag skulle egentligen beställt tid för att bygga på, men bestämde mig för att vara mer mig själv, alltså vänta tills mina egna naglar blivit längre.
Det vill säga ska jag ta väldigt bra hand om mina händer och naglar så att det inte blir sprickor och skit som det oftas brukar bli när jag är så nöjd över min naglar, men det ska INTE hända nu!

Jovisst, jag gillar långa naglar, men det här är bara överdrivet!
Usch, inte snyggt någonstans!


det här var dock så jävla snyggt! Me love big time!

Tyvärr är mina naglar inte så värst långa än "/
Men men , får bara stå ut med väntan :)
Tar inte lång tid. 1-2 veckor har jag nog långa och fina naglar (mina växer fooort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0