Kunde inte hålla mig ifrån bloggen mer... :(;)

Sorry, men ja, här blir ännu ett inlägg , för jag tråkar som fan och finns inget, INGET annat att göra än att skriva ett inlägg..
men ska ändå inte skriva ner massa rykten och skit som jag får höra!  Inte för att jag fått höra något mer, men jag skiter fullständigt i rykten nu! :D


idag har det inte hänt så värst mycket, vaknade, åt lite (fått upp min matlust igen, WIHO!) stack ut och jobba och det var inte så kul... det började regna satan! :(
Sen hem , duscha, fixa mig lite, ner i byn, hyrde film som jag ska se sen och lite godis och sånt :)

Sen har jag bara suttit här, letat efter härliga låtar och massa, chattat sönder på msn, underbara vänner !



Älskar mitt hår!........

men hatar dock utväxten!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0