Konstig natt om något!

vaken nu då ja!
 Rätt sent ändå, inte bra, går ju misste om mitt sommarlov !
Men men, natten var ju jätte konstig så inte så konstigt att jag vaknar så sent..
Startade "lost" avsnitt vid midnatt ungefär, sen vid 1 somnade jag, men det varade inte länge, för vid 3 vaknade jag igen, fick typ panik!
Låg och svettades och trodde att det var massa andra i rummet, så jag fick riktig panik, otroligt mörkt och tror att det var andra i rummet!  shiiit!
Men jag kunde inte ligga still så jag låg och vred mig i sängen och sen när jag tyckte att jag hörde steg utanför mitt rum, skrek jag!
Fyfan, panikattack!
usch usch usch, sen när jag väl kunde resa mig ur sängen och släppa taget om mitt täcke, gick jag ner i köket för att dricka något, men sen när jag väl skulle upp igen, FYFAN! jag sprang in på mitt rum och hoppade ner i sängen, jag kände mig förföljd, helt seriöst!
fyfan vilken känsla!   nejnejnej, ingen bra natt inte!
Somnade nog vid halv sex tiden igen....

Kommentarer
Postat av: vikki

haha shit, låter sjukt!

2009-07-11 @ 13:04:20
URL: http://vikibez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0