Kiviksmarknad

Vaknade vid 9 av min klocka, äntligen vaknade jag av den!
Gick upp, lekte med den lilla galningen i 1 timme sen, haha hon är riktigt crazy!
Sen blev hon trött och jag gick och duschade och fixade mig och sånt, stack sen vid 11 till Kivik.
gick runt på marknade lite, fick en bandana (rosa) och ett par rosa örhängen av pappa!
lägger väl upp bilder på det sen.
Sen lyckades jag få upp pappa i en karusell också!
men tyvärr inte den jag ville... "/
Men jag fick iallafall åka så jag är glad!
Sen gick vi runt lite till och sen stack vi hem vid halv tre tiden.
Nu ska jag ut och steka i solen!
Skööönt som fan!
Så jag skriver mer senare och visar väl upp det jag fick =)


Visst det ser molningt ut men guuud vad varmt och skönt det är!
och här ser man lite av den karusellen jag ville åka, inte parisehjulet  utan den precis bakom, den snurrade som fan, jag tänkte bara: ROOOLIG!  men mina föräldrar tänkte inte alls så, utan deras tankar var mer: SPYYYYY!
HAHA sånna små mesar är dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jah sågh digh därh , duh o jah äh fjårtizarh (a) bäyby :*>

2009-07-14 @ 19:53:21
Postat av: Anonym

Bäyby fjårtish , blih minh ? (a):*:*:*:*:*:*:*:*

2009-07-14 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0