Känner mig en aning älskad!

ԹஐSanel Թஐ sa (00:15):

japp

tkr du e skit schysst!

ԹஐSanel Թஐ sa (00:16):

o riktigt fiiin o din personlighet e ju bara perfekt

Camilla sa (00:16):

hehe


ԹஐSanel Թஐ säger (00:16):

Kan inte fatta att dom playar dig

Camilla säger (00:16):

"/

It sucks!

ԹஐSanel Թஐ säger (00:16):

du måste känna dig sårad då

Camilla säger (00:17):

jävligt!

ԹஐSanel Թஐ säger (00:17):

Kan säga såhär ifall vi blir tsm (Som jag vill) Så kommer jag aldrig göra dig på dåligt humör ska göra allt för du ska va glad o så

Camilla säger (00:18):

naw =)

ԹஐSanel Թஐ säger (00:20):

de kan ja lova dig

Camilla säger (00:20):

=)


- Räääzk ;* säger (00:18):

MEN NU FÅR NÅGOT FANIMEJ HÄNDA

Camilla säger (00:19):

Som vad? ;o

- Räääzk ;* säger (00:19):

Som att det knackar på dörren

sen öppnar jag den, då står det en camilla där och pussar mig

Camilla säger (00:19):

Naw, klarT!

- Räääzk ;* säger (00:20):

åhh jag hade börjat hoppa av gläde hahahah

Camilla säger (00:20):

haha


Jonas : Olin säger (23:44):

de jag skrev till dig tog du dom ett skämt kändes det som

Camilla säger (23:44):

nej..?

Jonas : Olin säger (23:45):

de kändes som de, du skrev bara en ;oi

;o*

Camilla säger (23:45):

ja men.. jag vet inte vad jag ska skriva..

Jonas : Olin säger (23:46):

skriv vad som helst,

Camilla säger (23:46):

men jag vet inte, känns helt cp att bara skriva "okej" ju..

Jonas : Olin säger (23:47):

de hade faktiskt vatt okej om du skrev de ... "/

Camilla säger (23:47):

okej. men jag tycker det känns cp ändå ;o

Jonas : Olin säger (23:47):

mm..

du får ju tycka hur du vill,

jag ville inte " gå på" dig idag, för visste inte hur du kände överhuvudtaget "/

Camilla säger (23:48):

Liksom.. jag blev dumpad i torsdags natt, av en kille jag älskade.. lite svårt för mig att då skriva till dig "tycker om dig också"

okej.. "/



Känner mig jävligt älskad!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0