Jobb, jobb och slit!

Vaknade 10.30 idag, gick upp, åt lite sen stack jag och mamma ut och jobbade..
Haha jag hatar mitt jobb, så fucking pinsamt är det!
Men men, tjänar extra denna veckan... 3 distrikt!!!
Helt jobbigt... mitt lilla område är så jävla nice så kommer man till andra delar av Hörby, och gatorna nere i byn är helt fuckade, fyfan vad jag fick damp på det idag alltså!
HAHAH, men men dom två extra områdena är klara!
Så bara mitt eget imorgon, chiill!
Blev klar med skiten lite i tre.
Har precis duschat, lååååång dusch ohja!
Så jävla skönt var det!
Och nu sitter jag här med en halstablett i munnen, tyvärr min sista så måste ner i byn och köpa fler för ikväll!
Jag vill fan inte dö !!!!
Hehe, men ska fixa mig massa nu sen ikväll drar jag vidare till Jägersbo och där väntar feeeeeest!
Häärligt som fan, japp!
Men men skriver mer sen innan jag sticker.


XOXO Camilla

Kommentarer
Postat av: OggiieeeBooiiii

KÖP ZYXMINTTABLETTER KOM IHÅG :)<33

2009-07-25 @ 19:26:28
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0