Jag vill, jag vill, JAG VILL!

Hade gjort så otroligt mycket för att få en hel natts sömn alltså ..
Rätt trött på att somna sen 5 minuter senare vaknar jag igen.. och sen är jag uppe 1 timme och somnar sen 5 minuter till och om och om igen...
JAG VILL SOVA!
Jag behöver sömn...
Om nu pappa kommer ihåg att ringa doktorn imorgon bitti, blir det väl förhoppningsvis att sticka och kolla mig imorgon..
Jag hoppas att jag får någon jävla medicin som jag blir frisk på till helgen iallafall!

Idag har jag inte kunnat snacka.. min röst har försvunnit!
Plus det bränner i min hals, jag har feber och får aldrig någon ro!
Så fort jag lägger mig ner för att vila/sova så börjar jag hosta som fan!


PALLA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

<33333

2009-07-28 @ 00:52:27
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: edlundarn.blogg.se

kan inte häller sova :( MEn inte konstigt :O drack visst 1,5 L Hustler ::D ONLY 17 kr på netto =) YEEEAA<33

2009-07-28 @ 00:57:50
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0