Jag tycker till , bitches!

Det här med idomin och foundation på läpparna..
Jag måste bara skriva min åsikt om saken.

Idomin ser bara räligt ut om man har jätte mycket, jag använder idomin på läpparna endast för att mina läppar är cp och blir torra sjukt lätt.
Men som på den här bilden... TO MUCH!



Och sen har vi foundation.. det använder jag också, men bara för att jag HATAR när mina läppar är röda/rosa..
Jag tycker att jag ser hemsk ut då..
Men ja, jag använder inte så sjukt mycket, utan drar lite smått över läpparna..
Blir ljusa och jag älskar det!
Men finns ju dom som tar alldelles för mycket med foundation på läpparna också..
Och vilken kille vill kyssa en tjej med massa foundation på läpparna?!

För mycket på läpparna.... Ser inte klokt ut!

Sen har vi ju hur många vill att det ska vara!
♦vanliga läppar.. inget alls på dom!
♦rött läppstift... så att dom blir ännu rödare.. (min åsikt, USCH)
♦rosa läppstift , vissa passar sjukt bra i det
♦rosa läppglans, helt okej!


Okej, vad får alla i poäng av mig?

idomin?  0/10
foundation? 0/10  (om man nu tar för mycket som på bilden)
vanliga? 9/10
rött läppstift? 0/10
rosa läppstift? 9/10
rosa läppglans? 8/10



Här har ni min åsikt om saken!

Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

Gillar dig precis som du e inget att ändra på =) <33

2009-07-27 @ 20:04:30
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0