Igår/inatt/idag

Andy kom hit igårkväll, vi gjorde väl inte så mycket.
Chillade, lanade lite datooor x)
Sen kom Viktor, Broberg, Sofia och Olivia (?)  hit, så jag och Andy stack ut litta då.
Men helt  chill (chill=mitt favoritord)
Sen ja.. vad hände?  Vi stack in och chillade ännu mer :D
Var uppe till 3 inatt.
Sen vaknade vi väl... halv tolv typ, tror jag!
Och för en stund sen stack Andy, så nu sitter jag här och chillar själv , haha!
Kollar igenom Andys ego-pix som han tog igår , haha för söt alltså ;)


Men vad händer annars idag?
jag har faktiskt ingen aning , eller mjo kanske .. (a)
Men inget ni får veta än! HAHA!


Och bara för att jag är så snäll mot er läsare får ni faktiskt se en ego bild på snyggingen himself ;)

Han ääälskar sina stekarbrillor så mycket att han även har dom i mörker ;)
För söt, eller vad? :D

Tack för kvällen/natten  Andy :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0