Home sweet home

Kom hem från Stockholm för cirka 30 minuter sen, skönt att vara hemma faktiskt, märkte att Stockholm var väääldigt klöddigt och jag hade lätt kunnat gå vilse där, haha!
Men men, kom till Stockholm vid... 14 tiden igår eller något sånt, stack till hotellet och sen vidare till Gröna Lund, det jag kan säga om Gröna lund var att det var en besvikelse! 
Herregud, det är vår huvudstad, borde inte tivolit då vara stort?.... det var sjuuukt litet!
Nej nej, Liserberg är mycket mycket bättre! 
Men ja, jag åkte för fullt ändå, men tyvärr .. dom jag var där med var några jävla tråkfisar!
Dom vågade knappt åka något, hemska familj?  haha får sticka någonstans med några som älskar karuseller lika mycket som jag nästa gång, och det ska vara karuseller som är höga, går fort, snurrar och är helt enkelt såå otroligt roliga!
Tyvärr regnade det hela dagen också "/...
Men ja, sen stack vi till Skansen och chillade, regnade fortfarande men när Allsång på Skansen började så slutade det regna och blev helt mysigt att bara sitta och lyssna och kolla på det!
Så helt okej dag faktiskt :)

Idag vaknade man av att pappa kastade en kudde på mig för att han och mamma var hungriga och typ satt och skrek att jag och Andreas kommer ta år på oss att fixa oss...... Det tog 10 minuter för mig, och Andreas följde inte ens med och åt så.
Sen upp på hotell rummet och packade och sen vid 10 bar det av hemmåt!
Och nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

FRÅGESTUND! Svarar på precis allting och är ärlig med allting! Jag lovar!

2009-07-08 @ 18:22:51
URL: http://johannadelgado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0