Hemma igen.

Då har man varit på vårdcentralen och alltså jag fattar inte..?
varför får jag alltid en doktor som är utlänning..?
Inget illa menat alltså , men jag får verkligen anstränga mig för att förstå vad dom säger! ;o
Rätt jobbigt när man är sjuk faktiskt, haha men ja..
Han var lite lost också, HAHA, sa först att jag skulle få stå ut med hostan i upp till en månad.. men han sa aldrig just varför jag skulle det.. XD
Sen efter en stund sa han att det bara var en förkylning som snart skulle gå över om jag bara vilade . 
Fick mitt lilla skratt där när han ändrade sig helt , hahahahha!
Men men, man ska väl få ha roligt även fast man är sjuk!

Efteråt stack jag till apoteket för att fixa tabletter/flytande grejs för rethosta, som stör mig hela nätter!
Men när jag väl köpt det märker jag att det är det skitet som vi redan har här hemma.. det som INTE FUNKAR FÖR MIG!
Gaaah, shiit vad irriterad jag blev!
Men men, coca och "fisherman's friend" funkar för mig!
hehe (A)

Blev även lite annat när jag väl var på apoteket och nere i byn!

Dååålig bild , ja!
Men men, handkräm, ansiktsvatten, pads, coca,  fiiiiishermans friend och Nipaxon skitet.... -.-''

Och om du undrar Oskar, så glömde jag bort dom halstabletterna du rekomenderade just när jag kom in på apoteket! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0