Hände lite annat ikväll

Japp, det tog slut på inlägg, för att Viktor skrev till mig på msn och frågade om jag kunde komma till Luddan och träffa han innan han sticker till Kroatien, vilket han gör på fredag och är där sen 1 månad !
Så jag klädde på mig, stack ut och körde iväg, träffade han och Onkel, hemma hos Onkel. chillade och lite sånt.
Rätt nice :)
Sen stack vi ut, dom körde lite med min moppe, sen var Viktor så snäll att han lånade ut sin gamla mobil till mig, taaack!
men har lite problem men batteriet ;o
Det vill inte som jag vill! Puh, jobbigt det ska vara med mobiler.. :(
Men men sen stack jag hem, bytade om till mjukiskläder och nu är jag rätt så jävla trött, så blir väl att lägga sig om en stund .

Alltså inget mer bloggande ikväll/inatt , så ni får ha det så bra bitches ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0