Hääääääärligt!

haha, jag smet ut vid midnatt, för här var så jävla dött och jag var inte ett dugg trött, så jag klädde på mig, smög ut och cyklade iväg!
hahaha, trodde aldrig att jag skulle lyckas men ja där ser man!
Och som jag skrev i förra inlägget, bara ett litet "hej" skulle betyda så mycket, och det gjorde det.. men jag är inte riktigt säker om du hade druckit , haha, men skit samma, det betydde mycket ändå!
Men träffade en del nere i byn, en del trevliga och andra lite mindre trevliga!
Var mest med Christopher och hans polare, helt störda i huvudet ! men kul var det, hellre smita ut och få skäll som fan av mina föräldrar än ligga i sängen och glo på tråkiga filmer, eller hur? ;)

men men, nu ska jag faktiskt lägga mig... tror jag (A)  eller så blir det msn och sånt ett tag, men får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0