Godmorgon!

Vaknade i och för sig för cirka 30 minuter sen men nu bloggar jag!
Och jävla ungar som ringde mig klockan 3 inatt, ni störde mig när jag kollade på lost..
Och ni var ju väldigt mogna måste jag säga!
Kanske en aning avundsjuka på Andy..?
Eftersom ni inte kunde sluta snacka om han, haha!
Men lilla Scott och lilla Victor, väx upp lite snälla!
Märkte väl att Scott var lite mognare i och med smset jag fick en stund senare, men come on!
Ni är visserligen bara 94:or men ändå, inte dags att växa upp snart? :S

Men iallafall, vaknade, gick ner, tog ut lilla Ziwa som satt instängd.. stackars liten! ;o
Sen åt jag lite sen gick jag ut en runda med Ziwa, hon äääälskar gräs!

Och idag..  hmm vad händer?
Kanske så att jag sticker till Åhus en runda, men jag vill ha nya pilotbrillz så funderar på att sticka till Lund och köpa ett par, men vet inte än, får se hur det blir.
Men ska iallafall sticka i duschen nu!

Kommentarer
Postat av: ERICA :)

Du kunde ha sakt till mig jag har precis varit i hela skåne och letat efter solbrillor :O :(

2009-07-15 @ 18:36:57
URL: http://eriva.blogg.se/
Postat av: ERICA :)

mhaha joo skiiit kul ;O xD

2009-07-15 @ 19:18:33
URL: http://eriva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0