Gårdagen!

Gick ner till bussen, väntade på bussen.
My och Erica hade tagit fel buss så fick hoppa av vid stationen och vänta på 1:an, sen påväg till Kristianstad var det fett ös där bak i bussen, My och Erica hade serre damp, haha.
Och stackars Erik , han är min nya kompis , helt cool ffs!
Sen när vi bytade buss i kristianstad till Åhus bussen, blev dte helt fel, först stog två stycken och bråkade , haha så fett kul  var det!
Sen fick vi gå ut ur bussen för tydligen gick inte just den till bryggan och där.
Så vi fick vänta på nästa buss.
Så kom den, så var det ös på den bussen, ett litet fyllo hade rätt kul, och vi andra fick då och vara med i det roliga, HAHAH!
Och så kom vi fram till Åhus, helt chill
Gick runt, kollade på beachhandboll och till slut hoppade jag i med kläderna på! sååå fett skönt var det!

Sen gick vi tillbaka till beachhandbollen, och sen raggade ett par killar upp oss, haha liite på det var ju en av dom, helt nice! :D
Sen så skulle dom tillbaka till sina tält och dricka ännu mer !
Så vi hänkade dom dit, och jag som nästan frös ihjäl bytade kläder och sen fick jag cider i hela ansiktet, tack för den!
Och sen fick ju Erica och My strul... men jag dissade bara... aldrig otrogen men ja, spelar väl ingen roll nu..?
och sen gick vi tillbaka till beachhandbollen lagom till finalen, wow! riktigt coolt!
Sen var det efterfest i bilen påväg hem! det var fan riktigt nice! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0