fortfarande sjuk..

Yes, fortfarande sjuk...
Men det börjar nog bli bättre, för idag känner jag mig inte lika sliten, utan jag har lite energi idag.
Min hals gör inte lika ont längre, jag hostar inte lika ofta, det som irriterar mig mest just nu är min tunga, haha.
Den känns svullen och dessutom har jag nog flera blåsor på den ... aj..
Aldrig att jag ska få bli bättre , kommer ju upp nytt skit hela tiden, hahah!
Men men, känns mycket bättre idag iallafall, kanske för att jag verkigen har hostat sönder min hals inatt!
Men somnade otroligt tidigt om man jämför med anda nätter.
I 1,5 vecka tror jag att det är så har jag somnat vid 5-6 tiden på morgonen.. inatt somnade jag vid 2 tror jag, om inte tidigare!
Och dessutom vaknade jag inte förrän vid 10, fast jag låg kvar så somnade om till 12 (a)
Så jävla skönt, soooova!
Så jävla härligt att jag fått en hel natts sömn nu!
Men nu ska jag bli frisk så blir att sitta vid datorn eller ligga i sängen hela dagen, FÖR JAG SKA FAN BLI FRISK NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0