förlåtförlåtförlåt!

Jag vet, jag vet, patetiskt att ta det här på min blogg men jag verkar ju inte få någon chans att ta det i verkligheten så...


Förlåt för att jag brydde mig och lyssnade på vad andra sa, jag ville aldrig att det skulle bli såhär, att  min svartsjuka tog över...
Men att sitta här hemma varje kväll och som igår hela dagen och bara gråta är inget jag vill eller känner för, jag skulle mycket hellre vilja vara glad och vara i din närhet... bara att få en kram av dig just nu hade betytt så jävla mycket... eller bara att du pratade med mig, bara ett litet "hej" innan idag..
men som sagt, det är du som bestämmer, jag har redan gjort klart vad jag vill.. tycker jag iallafall!
Jag gillar dig enormt mycket och vet snart inte var jag ska ta vägen..

Allt jag ville säga.. eller har egentligen rätt mycket mer att säga men, orkar inte skriva ner allt....
Det enda som är viktigt är väl att jag tror dig, och jag gillar dig...

Andy



Men nu ska jag väl starta en film och sen lägga mig.. finns inget bättre att göra så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0