...........................

Låg uppe hela natten, hostade, grät ... alltså fyfan, aldrig haft så jävla svårt för att andas..
Jag klarar inte det här mer.. jag skiter i om Andreas var och kollade sig.. jag vill till sjukhuset.
Mitt är så jävla mycket värre än det Andreas hade/har...
Känns ibland som att jag kommer sluta andas..  andas jag genom munnen är det sjuk tungt.. andas jag genom näsan hostar jag bara som fan...
Hur fan ska jag göra egentligen..?
Inget hjälper , tar tabletter, hällt i mig en miljon halstabletter.... dricker te med honung som fan!


Jag vill ifrån det här skitet ! och det är nu!


Kommentarer
Postat av: Den Hämliga Beundraren ;)

Gummmannnnn tycker synd om dig till 110% Krys som fan du får inte gå sjuk längre :( jag och isak sitter o gråter för du är sjuk ;( man får inte det ultimata nöjet när en sådan fin flicka är sjuk =( Lövveee Youu o Krya Många Hjartan Till DAJ <333333333333333333333333333

2009-07-26 @ 13:03:31
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0