.........

Eftersom jag har rätt tråkigt och antagligen bara kommer chilla sönder ikväll, så kommer jag blogga en del, mest om utseende-saker, som naglar, hår och sånt , enjoy!


och jag fortsätter med naglar (eftersom jag verkligen älskar det)

Tänkte lägga upp bilder på olika sorters fransk manikyr, alltså färger och allt sånt och sen skriva vad jag tycker om varje sen får ni ju kommentera vad ni tycker :)


Den här var bara för söt och jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ha det så själv, även fast jag är så inne i helt vanligt vitt! men det rosa glittret var sött och dom små hjärtanen är ett stort plus, riktigt fint!

Eh... nej tack!  inte fint enligt mig! 

Detta kan jag verkligen tänka mig, sådär till fest kanske?....  glitter+vanlig fransk vit manikyr= såå snyggt!

NEJ, NEJ, NEJ!  Hemsk färg! inte alls snyggt ! :o


Det får räcka för tillfället, håller ni med mig om vad jag tycker?  eller inte? 

Kommentarer
Postat av: Sandra

glitter+vanlig fransk vit manikyr



Håller med! :D så snyggt

2009-07-10 @ 15:20:54
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0