Dålig uppdatering, sorry!

Har inte varit att jag kännt eller haft tid till att blogga...
Så liten uppdatering om mitt liv sen måndags !!

Tisdag: låg hemma, helt död hela dagen... hostade som fan! Inte roligt!

Onsdag: Nova, bio, Harry Potter , somnade 5-6 tiden efter att ha hostat isönder mina revben...
okej, det gjorde jag väl inte men har så jävla ont i dom nu... :(

Torsdag: ja vaknade för en stund sen... och 5 sekunder efter att jag vaknade började hostandet...
hatar detta!



Ikväll ska jag, Erica och Vikki feeeesta i Malmö!
Och jag har bestämt mig för att följa med även fast jag har ont och hostar, det dansar jag bort sen! :D
Så det blir lite förfest hemma hos mig , sen buss till Malmö, sen festa sönder hela natten låååång!
Fifan vad nice, lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0