Dagen...

har varit lugn och varm!
Stack till Nova och shoppade, blev inte så mycket , tröja och solbrillor, men tyvärr hittade jag inga pilotbrillor..
Utan det blev några andra, som jag egentligen tycker är jätte fula så jag vet inte varför jag köpte dom , HAHA!
Dom ser helt okej ut om man bara ser dom, men när man använder dom ser det helt konstigt ut enligt mig, men men.
Och eftersom jag glömde min mobil hemma så blev det inte att träffa Oscar.. rätt svårt att hitta varandra och han letade desperat efter mig (a) han sa det själv! ;)
Everybody loves me! :*
Och sen har jag bara varit ute och stekt i solen.
Nu har jag en förjävlig huvudvärk!
Men ändå lyssnar jag på musik på högsta volymen, men vafan det är så det ska vara!
Imorgon blir det Åhus med Erica och My, längtar!


Iallafall, mina nya brillz, fula eller hur?
Haha

Och jag räcker fuck you för  att ni ska ha det!!

Kommentarer
Postat av: edlundarn.blogg.se

EYY du kan få mina pilot på fre:O

2009-07-15 @ 23:35:43
URL: http://edlundarn.blogg.se/
Postat av: edlundarn.blogg.se

Du kan få mina Pilot på Fredag =) BTW DU KAN STAVA MITT NAMN DET VET JA :@ Inte C utan K

2009-07-15 @ 23:37:05
URL: http://edlundarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0