Chillkväll

Bara suttit lite vid datorn och så, sen kollat på filmen jag hyrde, tjejfilm, älskar det!
Så har bara myst och massa sånt, fixat naglarna (om man ens kan kalla det naglar, haha) ansiktsmask och massa tjejsaker, det behövs lite då och då. :)

Och för övrigt har jag saknat min blogg, även om jag bara varit utan den sen torsdags :o
Så det blir väl att börja skriva och så igen, men ska hålla vissa saker utanför bloggen, så inget händer igen, för det vill jag inte!  Så blir att vara försiktig med sånt.

Nu ska jag sitta vid datorn ett tag, in på msn, kolla runt överrallt och sånt.
Sen sova väl, händer inget speciellt ikväll , men ändå helt chill!

Och visst är jag söt även utan smink ? (a)

Men jo självklart är jag det!
Känner mig väldigt "naturlig" idag, inget smink eller något!  om jag inte hade haft blekt hår och "fake" bränna, så hade det varit heeeelt neutralt!

Kommentarer
Postat av: ERICA :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! bra din blogg är tillbacka :D::D:D::D::.:D::D:D: och dduUU!!! när vi e gör vi såna ansikts masker och massa sånnnnt , and party:D om du vill leka med mig då (A) och ska lägga in imorgon på mina naglar får se då :F:F:F:

2009-07-05 @ 23:17:37
URL: http://eriva.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tackar :)

2009-07-05 @ 23:21:16
URL: http://johannadelgado.blogg.se/
Postat av: emma

http://modelljakten.se/modell/6413



Kolla in och lägg gärna en röst=)



snälla snälla !

Tacktack ! :D

2009-07-06 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0