ccccp

Vaken nu då, japp!
Somnade helt sent även denna natt..
Jag kunde ha somnat vid midnatt men nejdå, då skulle mina föräldrar få damp och kom skrikandes in på mitt rum...
Varför?
Jo för att min bror inte kan svara i sin jävla mobil, för att han tar mina föräldrars bilar utan lov, kommer hem med bilarna sen och typ ingen bensin kvar.. och massa... ja enkelt sagt, han tar inte ansvar!
Och just därför fick jag massa skit inatt... tack vare min bror!
Mina föräldrar låter det alltid gå ut över mig.. Dom sa till exempel att Andreas snart åker ut härifrån och om jag inte skärper mig så åker jag också ut... Jag är bara 16 och dom har fan ansvar om mig till jag är 18 så otur för dom!
I aint going anywhere.. fastän att jag verkligen inte vill bo här...
Men men, får stå ut till jag gått ut gymnasiet sen jävlar ska jag låååångt ifrån allt och alla här!
Kommer bli så jävla skönt!
Och ja, eftersom att dom fick damp så får inte jag sticka någonstans idag/ikväll.. så ingen fest för min del...
Fan också...
Så min dag består av jobb och sen blir det att städa mitt rum .. annars slänger dom väl ut mig..?
Ja, man vet ju aldrig, så borde kanske låta bli..?  så jag kommer ifrån det här skit stället!
Usch usch, blir en sån klagedag idag känner jag...
Skooooj, naaat!
Men men, pallar inte ut och jobba än, blir väl vid 12 tiden eller något..
Men nu ska jag bara sitta här och... tråka sönder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0