ääälskar mina föräldrar!

Jag vaknade.. sov typ 3 timmar inatt igen.. i 1,5 vecka har det blivit 3 timmar per natt...
usch..
När jag kom ner började pappa fråga mig om mitt jobb.. och sen försvann han ut..
Jag tänkte bara jaha...?
Så gick jag upp och la mig en stund till, sen frågade jag mamma varfan pappa tog vägen.. och hon sa att han var ute ochy fixade min reklam..
Jag bara.. jaha? :o
Sen la jag mig i mina föräldrars säng och då kommer pappa in och säger till mamma att komma ... så stack dom två ut och delade ut min reklam också..
Jag bara... WTF?! :o
haha, blev helt paff, trodde inte dom skulle göra det bara för att jag "hostar lite"  , haha, men ja så snälla föräldrar man kan ha! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0