SAKNAR DET!

Saknar alla fester, jägers, björket, alla gånger i Höör och ja.. Åhus, ALLT!
Endast för att jag träffade Niclas ikväll, fick jag upp minnen om allt och alla!
Festerna hos JC till exempel, den gången jag hade gips och jag drack jätte lite men blev tungen att stoppa fingrarna i halsen och sen att JC fick bära runt mig tydligen? helt sjukt, och sen att jag deckade vid 22-23 tiden? och vaknade sen 1 , helt sjukt! men gud vad roligt!
Saknar det, saknar JC, Niclas, Jonne, My, Erica, vikki och ja alla! alla som jag hade så jävla roligt med!

Att jag börjar träffa och se gamla ex och gamla kompisar.. får mig att tänka tillbaka som fan!
Såg Alexander Strandh på bilder... så många minnen med den killen.. och nu att träffa, TRÄFFA Nicke, efter att jag blev så jävla arg på han sist jag träffade honom... det sjuka, riktigt sjuka är att jag tänkte på honom igår... :S

Allt dåligt är typ glömt, alla bra minnen är kvar bara!



Nicke och Jonne, Januari 2009


Alex, början av Augusti 2008


Jacob, slutet av Oktober 2008


Jag och Erica, Shopping före Jägers, Februari 2009

vikki, november 2008


My, Juni 2009

Erica och My, December 2008

My och Erica, förfesten innan björket, Oktober 2008



vad mer kan jag säga än att jag saknar det så in i helvete!
Alla fester, hemmakvällar, chill och ja allt!
Saknar er tjajor! :)


Kommentarer
Postat av: my

saknar diig med :(<33

2009-12-22 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0